Média megjelenések

Miért érdemes a rádióra figyelned a marketingstratégiádban?

Interjú a Business Lounge-ban a Radiocafén! Az interjú második részében Nagy Marcell (MiértRádió? projektmenedzsere) és Gesztesi Gábor (Diego marketingigazgatója) osztják meg az idei év legfontosabb rádiós tanulságait és marketing üzeneteit. Ne maradj le! Hallgasd meg az inspiráló beszélgetést most! 🎧👇

A nulláról siker, rádióban

Galavics András, az Atmedia rádió divízió- és kereskedelmi vezetője és Kapitány János, rádiós direkt értékesítési és promóciós vezető meglehetősen érzékletes módon bizonyította, hogy a rádió továbbra is kiemelkedően hatékony eszköz a brandépítésben.

Nagy rádiós nap 2024

Idén harmadik alkalommal rendezte meg a MiértRádió? iparági összefogás a Nagy Rádiós Nap konferenciát, amely célja, hogy felhívja a hirdetési döntéshozók figyelmét a rádióban, mint hatékony marketingkommunikációs eszközben rejlő lehetőségekre.

Nagy Rádiós Nap 2024: Többen rádiózunk, mint tévézünk

Nagy Marcell Tamás, az iparági összefogás projektmenedzsere nyitóbeszédében arról beszélt, hogy a rádiós piac immáron a negyedik egymást követő évben növekszik, 2022-ről 2023-ra pedig összesen +17,2%-ot, amely jóval magasabb a korábbi értékeknél. Hozzátette: “szeretnénk hinni, hogy tevékenységünk is hozzájárult valamennyire ehhez a fejlődéshez”.

Mire figyeljünk a rádiós hirdetések során?

A MiértRádió? Nagy Rádiós Nap konferenciáján Gerendi Zsolt, az ÖRT főtitkára beszélt az etikus reklámozás fontosságról, a rádiós reklámok felelősségéről és jogi kereteiről. A hallgatóság megismerhette a Gazdasági Versenyhivatal feladatait, továbbá a hirdetők számára elengedhetetlen megfelelőségi elveket is.

A rádió szerepe a médiamixben: változó hirdetési trendek

A MiértRádió? Nagy Rádiós Nap konferenciáján Karácsony László, az Atmedia stratégiai és marketing igazgatója átfogó elemzést nyújtott a rádió változó szerepéről a médiamixben. Bemutatta, hogyan alakult a legnagyobb hirdetők médiaköltése a rádióban az elmúlt másfél évtized során, és rávilágított a rádió jelenlegi lehetőségeire és kihívásaira.

NAGY RÁDIÓS NAP 2024
Többen rádiózunk, mint tévézünk.

Az idei esemény mottója „A hangok által életre keltett képzelet, a rádió ereje!” volt, amely kapcsán több neves hazai, és egy brit szakember is kifejtette véleményét.

Nagy Rádiós Nap 2024

A 2024-es harmadik Nagy Rádiós Napot „A hangok által életre keltett képzelet” mottó jegyében rendeztük meg. Inspiráló előadásokkal, nemzetközi kitekintéssel és külföldi előadóval igyekeztünk ezt a varázslatos világot a hallgatók számára is élővé tenni.

A rádió a fantáziát indítja be!

A rádió értelméről, jelenéről és jövőjéről folyt a diskurzus a Radiocafé 98.0 Business Lounge december 19-ei adásának első felében, méghozzá a MiértRádió? iparági összefogás vezetője, Nagy Marcell segítségével. Hallgasd meg Te is az interjút!