Hírek/Aktualitások

MiértRádió? és Atmedia közös interjú a Business Lounge műsorában a RadioCafé-n!

Nagy Marcellal, a MiértRádió? projekt vezetőjével, és Kapitány Jánossal, az Atmedia Rádió értékesítés operatív vezetőjével beszélgetett a rádiózásról, trendekről és a média világának izgalmas tényeiről Marosi Viktor és Ritter Tamás a RádioCafén a Business Lounge-ban. Érdekes gondolatokkal és hasznos adatok – mindenkinek érdemes meghallgatni, aki kíváncsi a rádió jövőjére és a piaci lehetőségekre. 📻 Hallgasd meg a teljes beszélgetés!

Sosem látott felvételek a 100 éve indult magyar rádiózásról

Sosem látott felvételek a 100 éve indult magyar rádiózásról. Médiatörténeti jelentőségű dokumentumfilm készült – A Nemzeti Filmintézet a kerek évfordulóra összegyűjtötte és elérhetővé tette a 100 éve indult Magyar Rádió alapításának, elindulásának és első aranykorának fennmaradt filmdokumentumait.

Magyar rádiózás 100 éve – Galavics András

A rádió múltja és jövője szakmai szemmel, különös tekintettel a hallgatási szokásokra és az audio platformok változására. Alkalmas mélyebb szakmai betekintéshez.

Nagy Rádiós Nap 2025

A 2025-ös negyedik Nagy Rádiós Napot a 100 év mögöttünk, 100 év előttünk mottó jegyében rendeztük meg. Inspiráló előadásokkal, elismert szakemberekkel, oktatókkal és sztárvendéggel igyekeztünk a rádiózás varázslatos világát a hirdetők számára is élővé és kézzelfoghatóvá tenni.

Új korszak kezdődik a Rádiókabaréban!

Száz év után új fejezet nyílik a legendás műsor történetében: szeptembertől Vida Péter Jászai Mari-díjas színművész vezeti a Rádiókabarét. A klasszikus hagyományok megőrzése mellett friss hangok és új lendület várja a hallgatókat minden szombaton a Kossuth Rádióban.

Kreativitás vagy célzás? – Meglepő a kérdés, de a válasz is

A kreatív ötlet ereje legalább kétszer akkora hatással van az eladásokra, mint ahogy a marketingesek gondolnák. A legfrissebb kutatások kimutatták: a kreatív minőség 49%-ban járul hozzá az értékesítéshez, míg a célzás csupán 11%-ban. Ha valóban ROI-t hozó kampányt szeretnél, először ütős kreatívot kell alkotnod – a pontos célzás csak ezután jön! 👇 Olvasd el a teljes cikket, és tudd meg, hogyan fordíthatod ezt a saját kampányaid javára!

A magyar rádiózás legendáival elindult a „Rádió 100” podcast

A magyar rádiózás legendáival elindult a „Rádió 100” podcast A Rádiós Médiaszolgáltatók Egyesülete (RAME) új, jubileumi podcast-sorozattal ünnepli a magyar rádiózás 100 éves történetét. A „Rádió 100” című műsor célja, hogy húsz epizódon keresztül, ismert rádiós személyiségek és sztárvendégek segítségével mutassa be a hazai rádiózás fejlődését, különös tekintettel a kereskedelmi rádiózás korszakára. A podcast sorozat elérhető az NMHH YouTube-, Spotify- és Apple Podcasts csatornáján – új epizód minden héten! A sorozat házigazdája: Kalmár Tibor, a podcast a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) támogatásával készül. Ha érdekel a hazai rádiózás múltja, jelene és jövője – hallgass bele az első adásba most!

Rádiópiaci körkép, 2025 június

A legfrissebb adatok a magyar rádiópiacról! Tudtad? A rádiók napközben(10:00-16:00) közel 6 millió embert érnek el.

A rádió nemcsak él, hanem virágzik – globálisan is.

A Nielsen friss, 2025-ös éves marketingjelentése több mint 1 400 marketingvezető válaszai alapján készült világszerte, és az egyik legerősebb üzenete: ➡️ Az audio – különösen a rádió – kulcsszerepet játszik a hatékony marketingben. A kutatás szerint: ✅ A rádió kiemelkedő ROI-t nyújt, ✅ Erősíti a márkaismertséget és a fogyasztói elköteleződést, ✅ Válságos időkben is költséghatékony és megbízható médium, ✅ Komplementer szerepet tölt be a digitális kampányok mellett. Ez globális insight, de a tanulságok számunkra, itthon is relevánsak: mert amikor a marketingbüdzsék nyomás alatt vannak, a rádió bizonyítottan működik. 📄 A teljes jelentés itt elérhető, katt!