Hírek/Aktualitások

Miért érdemes a rádióra figyelned a marketingstratégiádban?

Interjú a Business Lounge-ban a Radiocafén! Az interjú második részében Nagy Marcell (MiértRádió? projektmenedzsere) és Gesztesi Gábor (Diego marketingigazgatója) osztják meg az idei év legfontosabb rádiós tanulságait és marketing üzeneteit. Ne maradj le! Hallgasd meg az inspiráló beszélgetést most! 🎧👇

Rádiópiaci körkép, 2024 november

A legfrissebb adatok a magyar rádiópiacról! Tudtad? A rádiók napközben(10:00-16:00) közel 6 millió embert érnek el.

A rádió szerepe a médiamixben: változó hirdetési trendek

A MiértRádió? Nagy Rádiós Nap konferenciáján Karácsony László, az Atmedia stratégiai és marketing igazgatója átfogó elemzést nyújtott a rádió változó szerepéről a médiamixben. Bemutatta, hogyan alakult a legnagyobb hirdetők médiaköltése a rádióban az elmúlt másfél évtized során, és rávilágított a rádió jelenlegi lehetőségeire és kihívásaira.

Többen rádiózunk, mint tévézünk

Mind napi, mind heti szinten többen rádióznak, mint ahányan tévéznek, hamarosan jöhet az akár perc alapú hallgatottságmérés, az eredményes hirdetésekhez kulcsfontosságú a jó kreatív anyag – többek között ezekről beszéltek az idei Nagy Rádió Nap konferencia előadói. Nagy Marcell Tamás, a MiértRádió? iparági összefogás projektmenedzsere nyitóbeszédében arról beszélt, hogy a rádiós piac már a negyedik egymást követő évben növekszik, 2022-ről 2023-ra pedig összesen +17,2%-ot, amely jóval magasabb a korábbi értékeknél.

Nagy Rádiós Nap 2024

A 2024-es harmadik Nagy Rádiós Napot „A hangok által életre keltett képzelet” mottó jegyében rendeztük meg. Inspiráló előadásokkal, nemzetközi kitekintéssel és külföldi előadóval igyekeztünk ezt a varázslatos világot a hallgatók számára is élővé tenni.

A HEROE Radio Workshop 2024 hatalmas sikerrel zárult! ️✨

Több mint 100 rádiós szakember találkozott, hogy megvitassák a legújabb trendeket és kihívásokat. A nemzetközi előadók mellett olyan hazai sztárok is részt vettek, mint Peller Mariann és Bochkor Gábor.

Érdekes dolgok derültek ki a médiafogyasztási szokásainkról

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság friss kutatása négy korosztály (Baby boomerek, X, Y és Z generáció) médiafogyasztási szokásait vetette össze a 2024 első negyedévében készült felmérések alapján. A rádió tekintetében is izgalmas megállapításokra jutottak. KATT!

Turbózd fel a rádiós hirdetéseidet, hogy igazán ütősek legyenek!

7 módszer, amivel spotjaidat emlékezetessé teheted a rádióban.

Az iskolakezdéssel kapcsolatos reklámok tekintetében az audio reklámok hatékonyak

A legfrissebb kutatások szerint a vásárlók 58%-a szívesebben hallgat audio reklámokat, mint görgeti át őket a közösségi médiában, ami arra utal, hogy az audio hirdetések hatékonyabban ösztönzik az iskolakezdéssel kapcsolatos vásárlási döntéseket. Kattints, ha érdekelnek az angol nyelvű tartalom részletei.